19 December
Ge inte det här spelet till någon..inte ens din värsta fiende

Bild

Det finns spel som är dåliga. Och så finns det ”Plumbers Don’t Wear Ties”. Och JA, bilden där uppe är den riktiga startmenyn i spelet.

Det finns ingen som helst möjlighet för mig att få er att förstå hur otroligt jävla pissruttet det här….”spelet”…faktiskt är. Det är i princip omöjligt utan att ni själva får se det. Det är så många och så jävla konstiga saker i det ni ska få se att man inte ens pallar. Jag tänkte skriva misstag först, men nej…INGET i det här spelet är ett misstag. Det är PRECIS så som skaparna ville att det skulle bli.

HUR FAN KOMMER MAN PÅ SÅNT HÄR?!?!?! Jävla skit spel!!

Som sagt….idag ska jag låta någon annan göra grovjobbet åt mig. Inte för att jag är lat, men för att det är så otroligt svårt att beskriva det här i textform.

Hoppa fram till 3:36.

Och TRO MIG….det är värt minuterna.

Asså what the fuck.

  • Alla konstiga röster.
  • Bilderna som ändrar färg.
  • Kycklingmasken.
  • Dialogen.
  • Scenerna som vill vara porr men som inte vågar.
  • OFÖRKLARLIG och meningslös montage
  • ALLT!!!!!!

Det finns ingenting som är så här dåligt i resten av världen. Det här är det sämsta som någonsin gjort och någonsin kommer göras.

GOD NATT.

19 December

Kommentera

